Teknologi

Berita Teknologi Dan Barang-barang

Perkembangan ini bisa meningkatkan kelajuan, kualiti dan biaya barang-barang dan jasa, tetapi mereka juga menggantikan jumlah yang besar pekerja. Prospek ini cabaran tradisional manfaat model yang menghubungkan kesihatan dan simpanan persaraan untuk pekerjaan. Di ekonomi yang menggunakan jauh lebih sedikit pekerja, kita perlu berfikir tentang bagaimana untuk menawarkan manfaat untuk pelarian pekerja. Jika otomatisasi membuat pekerjaan kurang selamat di masa depan, pasti ada cara untuk menawarkan manfaat di luar menyewa.

Satu persamaan teknik-teknik ini adalah potensi mereka nilai dalam menyokong pendekatan yang konstruktif untuk belajar, yang ini mempunyai ciri-ciri aktif penemuan ilmu pengetahuan melalui pantulan pengalaman dengan satu persekitaran, yang menghubungkan baru pengetahuan dengan pengetahuan sebelumnya, dan interaksi dengan orang lain (Boghossian, 2006; Clements, 2015). Satu lagi persamaan adalah yang paling teknologi, kecuali mungkin bagi digital permainan, direka untuk meningkatkan interaksi dan kerjasama dengan orang lain. Penyelidikan kami telah menyebabkan sangat beberapa pelajaran bagaimana media teknologi, seperti video kuliah dan podcasts, memberi kesan pelajar pertunangan.

Keputusan ini mencerminkan bahwa dokter dan pasien mempunyai teknologi yang berbeza rangka kerja mengenai mereka memahami penglihatan di belakang pengenalan BOLEH teknologi dan mereka memahami bagaimana teknologi ini digunakan dalam harian mereka berlatih . Di samping itu, kita pasti tidak konsisten mengenai doktor ‘ teknologi rangka kerja di mana doktor telah persepsi yang berbeza tentang kepentingan klinis yang BOLEH ujian. Jika ini perbedaan antara anda dan dalam teknologi rangka tidak menjelaskan, mereka mungkin menghalang pelaksanaan teknologi seperti kes kajian ini. Kajian ini menggunakan konsep teknologi rangka untuk membantu menilai bagaimana pengguna memahami dan menafsirkan teknologi baru . Konsep teknologi rangka kerja yang berasal dari sosial kognitif penyelidikan tetapi juga berdasarkan sosial kesusasteraan yang menjelajah sosial pembinaan teknologi [24-26].

Sebagai contoh, dalam beberapa pelajaran, penyertaan bermakna bahawa seorang pelajar melanggan kepada akaun Twitter, digunakan akaun Twitter untuk kelas (Williams & Whiting, 2016), atau dilihat tentu halaman Twitter (Hennessy et al., 2016). Akhirnya, kognitif petunjuk dipandu jumlah sekurang-kurangnya kajian, menunjukkan bahwa penyelidikan diperlukan untuk menentukan sama ada teknik yang memberi petunjuk. Kesusasteraan di Twitter menggunakan kognitif dan emosi pertunangan adalah sedikit namun menjanjikan dalam segi meningkatkan kognitif keuntungan, aplikasi praktis kandungan, dan rasa milik antara pengguna. Sebagai contoh, menggunakan Twitter untuk menjawab soalan-soalan yang telah timbul dalam ceramah dan tweet tentang tentu kandungan di seluruh istilah ini berkaitan dengan peningkatan memahami tentu kandungan dan aplikasi pengetahuan (Kim et al.، 2015 ؛ Tiernan ، 2014 ؛ Barat et al., 2015). Ketika mekanisme yang mendasari mengenai mengapa Twitter menggalakkan kandungan pemahaman dan pengetahuan permohonan tidak begitu jelas, Tiernan menunjukkan bahawa salah satu mungkin sebab mungkin itu Twitter membantu memecahkan permasalahan komunikasi, menggalakkan malu atau malu pelajar untuk mengambil bahagian dalam perbincangan yang akhirnya kaya dalam dialog dan perbincangan. Dalam segi emosi pertunangan, pelajar yang menyertai besar kelas khusus Twitter halaman lebih cenderung untuk merasa masyarakat dan milik berbanding kepada orang-orang yang tidak mengambil bahagian karena mereka lebih mudah untuk menemukan dukungan dari yang lain pengguna Twitter dan berbagi sumber (Ross et al., 2015).

Jaringan sosial adalah “amalan pengetahuan berkembang melalui hubungan dengan individu yang sama kepentingan” (Gunawardena et al., 2009, p. 4). Benarkan rangkaian sosial, seperti Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, untuk pengguna untuk membuat dan berkongsi digital kandungan pada umumnya atau dengan orang lain yang telah dikaitkan mereka rempah-rempah, terutama melalui pesanan ciri-ciri. Dua yang paling popular di laman jejaring sosial di pendidikan kesusasteraan Facebook dan Twitter (Camus, Terluka, Larson, & Prevost, 2016; Manca & Ranieri, 2013), yang selaras dengan yang baru-baru ini statistik menunjukkan bahawa kedua-dua tempat yang juga sangat populer di kalangan penduduk umum (Greenwood, Ning, & Duggan, 2016).

Teknologi masa depan inovasi pasti akan menolak ilmu saraf penyelidikan dalam benar-benar baru dan tidak terduga, seperti yang telah sering terjadi di masa lalu. Pertama era sistematik pemetaan otak, dimulakan dengan Fritsch dan Heitzig pada tahun 1870-an, berakhir di Wilder Penfield adalah sistematik stimulasi listrik kajian dalam sedar manusia pasien yang menjalani pembedahan untuk epilepsi . Ini eksperimen awal diragukan lagi menunjukkan lokalisasi fungsi dalam serebral cortex, termasuk rendah sensorik dan motorik yang kawasan, khusus bahasa kawasan, sisi otak dan sistem saraf terlibat dalam ingatan.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button